Activiteitenregenboogkerk bijgebouw antenne

Afgelopen zondag was er een vrijwilligers bijeenkomst na de morgendienst. Een behoorlijk grote groep was er aanwezig, die na de koffie met wat lekkers, werden toegesproken door Henk en Dick.

Op een sticker kon er opgeschreven worden, wat voor vrijwilligerswerk je deed. Voor sommigen vrijwilligers was de sticker zelfs te klein…!!!

Er werden oproepen gedaan:

• Door de Diaconale Beraadsgroep voor diakenen, omdat de groep uit slechts twee personen bestaat.
  • Aan gemeenteleden om gebedsintenties door te geven aan de dienstdoende predikant. Het liefst drie personen.
  • Door Sita om eventuele kleinkinderen mee te nemen naar de maandelijkse kerk op schoot dienst.
  • Aan alle Regenboog senioren om het maandelijkse senioren contact te bezoeken, wat in september weer gaat beginnen.
  • Door Sjoerdtje om zowel de Nieuwsflits als ons gemeenteblad Antenne als papieren versie te laten bestaan….

Een groep geïnteresseerden kreeg uitleg door vader en zoon Proper over het beameren van de kerkdienst. En daar komt heel wat bij kijken, niet alleen het geluid, maar ook de teksten en filmpjes….

De bijeenkomst werd heerlijk afgesloten met soep, brood, kroket en dat werd verzorgd door vrijwilligers vóór vrijwilligers.