regenboogkerk youth alpha

Youth Alpha

Is er meer? Ontdek het bij Youth Alpha!

Is dit het? Of is er misschien meer in het leven? Wellicht post één van deze vragen wel eens op in je hoofd? Bij Youth Alpha ontdek je tijdens 10 toffe avonden wat het Christelijk geloof precies inhoudt. Ben je 15 jaar of ouder? Kom naar de eerste startavond op 18 september aanstaande in Upstairs, Goedeherderkerk in Epe. De avond begint om 18:30 uur. Tijdens deze avond eten we gezellig met elkaar en daarna luister je naar een kort inspirerend verhaal. Daar praat je met z’n allen over door. Geen vraag is te gek om te stellen. Neem gerust je vrienden en vriendinnen mee. Ga samen het avontuur aan en ontdek dat er meer is.

Meer weten? Neem dan contact op met de kerk.

12+ nevendienst

Voor alle kids van 4 tot 12 jaar is er elke week, tijdens de ochtenddienst een kinderdienst.
Maar, als je 12 bent en naar het voortgezet onderwijs gaat, houden deze leuke diensten ineens op…

Om dit gemis íetsje minder moeilijk te maken vieren we één keer per maand voor iedereen van 12 tot ongeveer 16 jaar (meestal op de derde zondag van de maand) een kindernevendienst, maar dan voor tieners (zeg maar: tiener – nevendienst). Dit betekent dat we tijdens de preek, samen naar een ruimte in Antenne gaan om met elkaar het preekgedeelte te bespreken.
Als reminder stuur ik in de week vóór de tienernevendienst meestal een mailtje naar de jongeren (en soms ook ouders). Krijg je deze mail nog niet en wil je die wél graag ontvangen? Het makkelijkst is het dan om je even per mail aan te melden.

regenboogkerk 12+ nevendienst
regenboogkerk tienerdienst

Tienerdienst

Elke eerste zondag van de maand wordt er voor jullie, samen met de jongeren van de Goede Herderkerk, een TIENERDIENST georganiseerd. Deze dienst, hélemaal speciaal voor jullie, wordt gehouden in de jongerenruimte van de Goede Herderkerk, Upstairs.

De dienst begint ook om 10.00 uur (in de zomer 9.30) en duurt ongeveer even lang als de gewone kerkdienst. Er wordt een programma gevolgd van Youth for Christ, met spelletjes, een geintje, eten, drinken én natuurlijk een mooi stukje inhoud. Je hoeft je niet op te geven, kom gewoon eens kijken, WELKOM!

Club 2gether

Ben je tussen 12 en 16 jaar, kom dan ook eens op de fijne bijeenkomsten van 2Gether.
Je begint met een gezamenlijk maaltijd en daarna mag alles gezegd en gevraagd worden wat jou bezig houdt! Vaak is er een leuk spel om te spelen, kom gewoon eens een keertje kijken.
2Gether-tienerclub.

regenboogkerk club 2gether
regenboogkerk welkom

Groep 16+

16plus bijeenkomsten

Heb je zin om aan te schuiven, stuur dan even een mailtje naar de kerk.