Ontmoetingsdiner

Iedere maand staan er 6 dames klaar om voor u te koken en een bijzonder etentje te bereiden.
Elke 1e vrijdag van de maand bent u vanaf 17.30 uur van harte welkom. We verrassen u dan graag met een heerlijk diner!

Eet u vegetarisch, heeft u een dieet of heeft u geen vervoer? Als u dat bij uw opgaaf aangeeft, wordt hiervoor gezorgd. Wij vragen een kleine vergoeding voor de kosten van het diner, te weten € 5,- (dit is exclusief drankjes). Wij hebben er zin in en hopelijk u/jij ook!! En dat kunnen zijn: jongeren, (echt)paren, gezinnen, ouderen en alleenstaanden etc. Gelet op de kookmogelijkheden en de ruimte die ter beschikking is, stellen wij het max. aantal personen op 30.

Dus: als u gezellig met elkaar wilt dineren, een leuk contact op prijs stelt, samen wilt beleven dat wij een gemeenschap vormen met jong en oud (inloop vanaf 17.30 uur, diner begint om 18.00 uur).

de heerlijckheid

Ouderencontact

Elke 2e woensdagmiddag van de maand vindt er een bijeenkomst plaats voor senioren van 65 jaar en ouder, van de Regenboogkerk en de Goede Herderkerk.

Contact met elkaar en gezelligheid vinden we belangrijk en bovendien bieden we een interessant, boeiend programma. De middagen beginnen om 14.30 uur en duren tot 16.30 uur. Deze vinden plaats in een van de zalen van de Goede Herderkerk van september t/m december.  In de maanden januari t/m april is gebouw Antenne bij de Regenboogkerk de plaats waar we samenkomen.

U bent van harte uitgenodigd en hoeft zich niet van te voren op te geven! Bij de uitgang vragen we een kleine, vrijwillige bijdrage om de kosten te bestrijden. Voor diegenen die niet op eigen gelegenheid naar deze bijeenkomsten kunnen komen, kan er vervoer geregeld worden.