ActiviteitenBuurtpastoraatKerkenraad

Maken de berichten over een nieuwe vorm van pastoraat u nieuwsgierig? Of ligt u ’s nachts wakker met vragen: hoe gaat dit, hoe gaat dat? Gemeenteavonden kunnen we nu niet houden, u begrijpt waarom. Daarom bieden we enkele inloopmomenten, in gebouw Antenne, waarbij u een kerkenraadslid apart kunt spreken. Uw vragen en opmerkingen worden meegenomen in het verdere overleg.

Er zijn twee momenten waarop u/jij kunt binnenlopen: maandagavond 10 mei of maandagavond 17 mei van 19.30 uur tot 20.00 uur. Bij grote drukte graag even op gepaste afstand wachten…. U kunt natuurlijk altijd ook op uw eigen tijd de predikante of de voorzitter of een ander kerkenraadslid bellen of mailen.

Op zondag 30 mei is er na de kerkdienst, dus zo rond half 11, een digitale gemeentebijeenkomst waar nadere uitleg volgt en waar ook vragen gesteld kunnen worden.

Vergeet bij al uw vragen niet dat het voor ons ook nog een ontdekkingsreis is, zodat wij graag uw vragen meenemen, maar nog niet altijd alle antwoorden paraat hebben. Samen hopen we ergens uit te komen, en een vorm te vinden voor omzien naar elkaar en pastorale zorg.

Ds. van de Wetering