Activiteiten

Op de mooie zomeravond van 11 augustus zaten we met een groep in een mooie tuin. Na de koffie en thee spraken we met elkaar over de droom die we hebben voor de Regenboogkerk. Ieder had daarover nagedacht en zijn of haar wens meegebracht. Wat is het goed om op zo’n positieve manier met elkaar hierover te praten en gedachten en gevoelens te delen.

In het kort enkele uitspraken:

• “De Heer je God staat je bij.”
  • ” Aandacht en zorg voor elkaar zoals bij het samen eten dankzij de dames van de Heerlijckheid”
  • “ Laten we niet onze eigen haan koning laten kraaien, maar een meer nederige houding aannemen.”
  • “Oog en oor hebben voor elkaar, zodat men zich gezien voelt.” Een helpende hand zijn.
  • “Meer diepgang geven aan het koffie drinken na de dienst door eventueel na te praten over wat ons geraakt heeft in de dienst.”
  • “We zijn geborgen in Gods Hand.”
  • “Dat het symbool van Veelkleurigheid niet alleen te zien is naast de hoofdingang v.d. kerk maar ook in de praktijk wordt ervaren in de onderlinge verhoudingen.”
  • “Dat we allemaal op onze eigen plek ons steentje bijdragen. Er met elkaar onze schouders onder zetten om een plek te creëren waar we het met elkaar fijn hebben en elkaar inspireren.”