Humor van de dominee
Afgelopen donderdagmorgen zaten we in een grote kring in de kerkzaal. Sommigen waren er voor het eerst weer, sinds zeer lange tijd!

Dominee Dineke wist ons te vermaken met vrolijke anekdotes uit haar werkzaamheden als predikant. Als muzikale afwisseling was Jaap Bosch aanwezig, die ook nog wat anekdotes voor ons in petto had.

Verhalen over beroepingscommissies, haar omgang met kosters, een gebakje op de preekstoel, een vloer in de kerk die het tijdens een trouwdienst begaf, een naar een graf zoekende begrafenisondernemer….. De zwerver, die van de dominee en een diaken geld kreeg en een tijd later dat ds Dineke een verhaal las over een zwerver, die geld kreeg van een predikant!! Die zwerver ging dus alle kerken langs..

De nodige verhalen met een lach!
Het was fijn om ook op deze manier bij elkaar te kunnen zijn.

Met dank aan ds. Dineke en pianist Jaap.