Activiteiten

Na vele tientallen jaren valt het doek voor het verjaardagfonds. Al die jaren hebben gemeenteleden trouw de verjaardagen van gemeenteleden bijgehouden en zijn door weer en wind langs de deur gegaan met een verjaardagskaart, praatje en collectebus.  Doelstelling was om hiermee aandacht te schenken aan iemands verjaardag en tegelijkertijd iets op te halen waarmee we als kerkgemeente een speciale wens zouden kunnen realiseren die anders niet of veel moeilijker haalbaar zou zijn. Mooie dingen zijn daarmee gerealiseerd zoals bijv. gordijnen, printapparatuur, de vleugel.

Omdat het onder meer steeds moeilijker werd lopers te vinden, heeft men besloten hiermee te stoppen. De huidige groep lopers hebben we nog verrast met een attentie van dankbaarheid.

Namens u allen, willen we langs deze weg alle mensen die over de jaren heen hier een bijdrage aan hebben geleverd bedanken!

Voorzitter CvK Regenboogkerk