Jeugdwerk

Op zaterdag 10 februari vindt er weer een Kliederkerk Epe plaats. Dit keer in de Grote Kerk van 16.00-18.00 uur. Het thema is dan: “Jij bent nodig!”

We ontdekken en vieren samen jong en oud en eten daarna als gezamenlijke afsluiting. Tijdens Kliederkerk ontdek je de bijbelverhalen niet alleen door stil te zitten en te luisteren, maar vooral ook door allerlei activiteiten. Door bijvoorbeeld een spel of muziek, knutselen of een gesprek. Zo sluit het aan bij groot en klein, bij knutsel-liefhebbers, denkers, praters, doeners enzovoort.

Na de ontdekactiviteiten is er een korte viering en wordt er met elkaar gedeeld wat iedereen tijdens de activiteiten ontdekt en beleefd heeft en sluiten we af door samen met elkaar iets te eten.

We nodigen iedereen, groot en klein, van harte uit om naar de Kliederkerk van 10 februari in de Grote kerk te komen! Ontdek, vier en eet met ons mee!