Jeugdwerk

Al enige tijd wordt er vanuit de Grote Kerk, Regenboogkerk en Goede Herderkerk samen gewerkt in de voorbereiding van de eerste Kliederkerk Epe. We nodigen jullie dan ook graag uit voor de eerste Kliederkerkviering op 18 juni van 16.00-17.30 uur. Deze keer is Kliederkerk in en rondom de Grote Kerk Epe. Het thema is dan “Spoorzoeken”.

Kliederkerk? Wat is dat?
Bij kliederkerk gaan we met kinderen, jongeren, volwassenen en ouders verhalen uit de bijbel ontdekken. Samen! Dus kinderen én volwassenen gaan met elkaar ontdekken, vieren en eten.

Ontdekken: Bij Kliederkerk ontdek je de Bijbelverhalen niet alleen door stil te zitten en te luisteren, maar ook (of juíst!) door allerlei activiteiten. Door bijvoorbeeld een spel of muziek, knutselen of andere creatieve activiteiten. Er is voor elk wat wils, voor knutsel-liefhebbers, denkers, praters, doeners enzovoort. Eenieder kiest wat bij hem/haar past of wat aanspreekt.

Vieren: Vieren hoort bij samen kerk zijn, dus ook bij Kliederkerk. Nadat we met elkaar verschillende activiteiten gedaan hebben, komen we bij elkaar in een korte viering. Dit is het moment om samen te delen wat we ontdekt hebben, om samen te bidden en te zingen.

Eten: We sluiten daarna af met samen iets eten en drinken.

Voor groot en klein samen!
Kliederkerk is voor iedereen: voor kinderen samen met hun moeder of vader of een andere volwassene, maar ook voor je opa of je oma, oom of tante, buurman of buurvrouw. Er is genoeg leuks te beleven voor kids, tieners en volwassenen. Neem gerust iemand mee! Samen maken we er een mooie Kliederkerk viering van.

Graag tot ziens!

Vragen?