Gaat u mee? Ga jij mee?
Zaterdag 21 augustus op de fiets van kerk naar kerk… onderweg genietend van alles wat er te bekijken valt en van het plezier elkaar weer te zien! We vertrekken om 10.00 uur vanaf Antenne.

Programma

• We fietsen binnendoor naar Vaassen, waar de Rooms Katholieke kerk speciaal voor ons opengaat en wij een rondleiding krijgen van de koster.
  • Daarna gaan we naar Nijbroek, waar ds. Van Staalduine, in eigen persoon, ons zijn kerkgebouw laat zien. Hij verheugt zich erop!
  • We lunchen in dorpshuis ‘De Arend’ tegen een kleine vergoeding per persoon.
  • Het slot van de tocht is nog een verrassing, vooral omdat we (i.v.m. vakanties contactpersonen) dat zelf nog niet weten, maar aan het einde van de middag zijn we weer in Epe.

De tocht is ongeveer 30 kilometer lang. Wij fietsen niet elektrisch, dus iedereen kan mee komen.
Leuk, als je het hele gezin meeneemt, of je buurvrouw, goede vriend(in), maar alleen ben je natuurlijk ook welkom.

We hopen op mooi weer en een gezellige dag.

Opgeven kan bij ds. Van de Wetering voor woensdag.
Dat is dus kort dag, maar spontane invallen zijn de beste!

Tot zaterdag!