Vorming & toerusting

14 april gaan we weer alle lof aan onze God toe zingen in de Praisedienst. Deze wordt gehouden in de Goede Herderkerk. Dit uur van samenkomst zal onder leiding staan van Jack Esselink. Het geheel wordt aangevuld met het Goede Herderkerk Combo.

Het beloofd een samenkomst te worden vol passie en vuur. Juist tijdens de Paasdagen als wij onze gekruisigde Heiland herdenken, en soms de passie lijkt weg te vloeien, mogen we verder kijken naar Pinksteren waarin het vuur d.m.v. vlammen over ons wordt uitgespreid. Dat alles en meer komt te samen op 14 april in de Goede Herderkerk tijdens de Praisedienst.

Dus voelt u uitgenodigd om aanwezig te zijn en dit allemaal mee te maken. En ga na de dienst weer met een volgemoed de nieuwe week in richting Pinksteren. Want of u nu gelooft of niet…

DE HEER IS WAARLIJK OPGESTAAN!

Praisedienst 14 april, aanvang 19.00 uur

Goede Herderkerk, Enkweg 2, Epe