Overig

Versterking beamerteam en audioteam
Doordat de meeste gemeenteleden op dit moment onze diensten van afstand volgen via www.kerkdienstgemist.nl zijn de werkzaamheden voor het beamerteam en audioteam toegenomen. We zijn dan ook op zoek naar versterking van de 2 teams.

Het beamerteam verzorgt elke dienst het beameren en de kerk TV uitzending. We zijn een team van 6 enthousiaste mensen. Ben je handig met de computer dan ben je bij ons van harte welkom.

Het audioteam bestaat uit 4 mensen en verzorgt de audio in de dienst. We gebruiken daarvoor onder andere het mengpaneel. Heb je een goed gehoor dan ben je welkom in het audioteam.

Als je niet weet of het wel bij je past dan nodigen we je uit om een keertje mee te lopen. Dan kun je het zelf ervaren.

Interesse? Meer info vindt je in Antenne.