Nieuws

Op 11 september, tijdens de Culturele pleinmarkt, verkochten de gezamenlijke ZWO-commissies oliebollen bij de Grote Kerk. Het was erg druk in het dorp en dat heeft zeker bijgedragen aan het mooie resultaat. De opbrengst was maar liefst € 450.

Zaterdag 9 oktober stond er weer een kraam van de gezamenlijke ZWO commissies bij de Grote Kerk, ditmaal met herfstbloemstukken en oliebollen. Het was een schitterend gezicht al die mooie zelfgemaakte bloemstukken. De verkoop van de herfststukken liep als een trein en rond 14.30 was alles verkocht.

Met de oliebollen ging het minder soepel; er waren wel klanten, maar het bakken lukte niet erg. De apparatuur liet het afweten zodat we uiteindelijk moesten besluiten te stoppen met de verkoop. Het spijt ons erg dat we daardoor velen van u teleurgesteld naar huis moesten sturen. Het totaalbedrag van € 820 is bestemd voor ons project in Kameroen.

Bij dezen willen we iedereen die heeft bijgedragen aan deze mooie opbrengst heel erg bedanken. Vooral de dames van de bloemengroepen van de Goede Herderkerk, Regenboogkerk en Grote Kerk en iedereen die bij de kraam heeft geholpen met het opbouwen, het inrichten en verkoop. En natuurlijk u, de kopers.

Maar dit is nog niet alles: we hebben dinsdag 12 oktober het fruitplukseizoen afgesloten. Er volgt nog een uitgebreid verslag, maar we kunnen nu al vertellen dat de opbrengst ongeveer € 4.900 bedraagt! Alle plukkers, al die harde stugge werkers in regen, wind, brandende zon en lichte nachtvorst hartelijk dank! We verheugen ons nu al op het volgende plukseizoen…..