Advent en Kerst

Ook dit jaar organiseren de Regenboogkerk, Grote Kerk en Goede Herderkerk weer de Kerstpakkettenactie:

In de week voor Kerst willen we graag kerstpakketten uitdelen aan dorpsgenoten met een klein inkomen, die een extraatje goed kunnen gebruiken. Helpt u mee?

Boodschappen verzamelen

Verzamel dan een grote stevige tas vol met houdbare boodschappen, eventueel met behulp van de hieronder afgebeelde ‘alternatieve adventskalender’. Het gaat om houdbare producten voor een gezin, dus géén verse producten, alcohol of tabak!

Inleveren

Lever de boodschappen in bij een van de drie kerken op zaterdag 2 of 9 december tussen 10 en 12 uur. Of op vrijdag 15 december tussen 18 en 20 uur.

Financieel bijdragen aan de actie

Ook kunt u de actie financieel ondersteunen door een donatie te storten op bankrekeningnummer NL10INGB.0005.3001.14 o.v.v. kerstpakkettenactie 2023.

Begunstigden aandragen

Kent u dorpsgenoten die een pakket goed kunnen gebruiken? Geef dan vóór 15 december adressen inclusief gezinsgrootte door aan een van de diaconieleden of via de mail: kerstpakkettenepe@gmail.com.

NB: Namen zijn niet nodig/gewenst i.v.m. de privacy.