ActiviteitenVorming & toerusting

Ochtend met zang voor mensen die moeilijk in de kerk kunnen komen

Niet iedereen kan in de kerk komen, al zou hij of zij dat willen. Dementie kan één van de redenen zijn om niet meer te gaan. Ook de partner blijft dan vaak thuis. Maar op een dag door de week toch eens naar de kerkzaal komen, samen liederen zingen, is dat een optie?

Jan van Garderen wil ons begeleiden. Ik zal uitnodigingen versturen naar mensen die naar mijn idee hiervoor in aanmerking komen. Zij kunnen zich bij mij opgeven. Heeft u of uw partner/vader/moeder een lievelingslied, dan horen we het graag. Vrijdagmorgen 10 juni heb ik uitgekozen. Het kan zijn dat dit een ochtend is waarop uw familielid nu net naar de dagopvang gaat. Heeft u wel interesse als het op een andere dag is, laat het ook weten.

Opzet: we drinken koffie. We zingen een paar liederen en ik vertel iets tussendoor. We trekken er een uur voor uit.
Is er voldoende opgave, dan zouden extra zangers ter ondersteuning welkom zijn, maar dit hoort u nog.

Ds. van de Wetering