ActiviteitenOverig

Binnenkort kunt u in uw mailbox de Nieuwsflits van de Regenboogkerk ontvangen.
Al enkele weken zijn we met de voorbereidingen hiervan bezig, en dit kunt u van ons verwachten:

• We gaan wekelijks een nieuwsflits verzorgen die we per mail op zaterdagmorgen naar u versturen.
  • Hierin staat o.a. de liturgie voor de dienst van de komende zondag, het lief en leed in onze gemeente, diverse activiteiten ect.
  • Kortom informatie die voor plaatsing in ons gemeenteblad Antenne niet meer actueel is.

De bedoeling is, om ook gemeenteleden te bereiken die GEEN computer hebben en misschien bij u in de buurt wonen. Wat zou het fijn zijn, dat u hen dan een uitdraai van de nieuwsbrief wilt brengen. Het grote voordeel hiervan is, dat u omziet naar uw naaste gemeentelid en dat uw “buur” dan op de hoogte is van het actuele kerknieuws.

De eerste “Nieuwsflits” op zaterdag14 nov in uw mailbox komt. U kunt dan ook aangeven, of u deze wilt blijven ontvangen en aan uw “buur” wilt doorgeven of dat u zich hiervoor afmeldt. Het redactieadres is: nieuwsflitsdiaconie@regenboogkerk.nl