Activiteiten

Vervolgde christenen ondersteunen we niet alleen met het tekenen van de kaarten van Amnesty International, maar ondersteunend met gebed!

In de nacht van vrijdag 31 mei houden de gezamenlijke kerken van Epe en Emst in de Regenboogkerk een Nacht van Gebed. Die begint om 22.00 uur en wij sluiten af om 02.00 uur.

U/jij bent hartelijk welkom om hierbij aanwezig te zijn. Als u schroomt om hardop te bidden, is uw/jouw aanwezigheid al een steun voor degenen die bidden.

We werken met materiaal van Open Doors. Met gevaar voor eigen leven zetten deze mensen zich in voor de vele vervolgde christenen over de héle wereld, zoals Jemen, India, Congo, Vietnam, Somalië, enz. Na een inleiding met beelden over de situatie in het betreffende land, zingen wij een toepasselijk lied en ronden af met gebed.

Wij dragen onze vervolgde christenen op, vanuit ons comfortabele bestaan in Nederland. Hoe dankbaar mogen we zijn om in vrede en vrijheid te leven!

Graag begroeten wij u/jou op
vrijdag 31 mei a.s.

Namens werkgroep NVG Epe en Emst