Jeugdwerk

Al een aantal weken oefent in de Regenboogkerk Epe een grote groep kinderen en enkele volwassenen heel hard voor de uitvoering van de prachtige kerstmusical “Ga je mee naar de koning?”

Dit jaar gaat de musical over Joppie. Ze woont in een land hier ver vandaan. Op een dag reist ze met een vrachtschip mee naar Nederland, omdat ze heeft gehoord dat iedereen daar blij en gelukkig is omdat er zoveel welvaart is. Ze kijkt haar ogen uit als ze de prachtige etalages en mooi geklede mensen ziet. Maar dan ontmoet ze verschillende mensen die ontevreden zijn en hard mopperend aan het klagen zijn. Joppie wordt er zelf somber en stil van. Totdat ze een groep jongeren ontmoet die dansend en zingend een ander verhaal te vertellen hebben.

Benieuwd hoe dit verder afloopt? Kom dan naar de kerstmusical op 24 december om 19.00 uur. De deuren van de kerk gaan om 18.30 uur open.