Activiteiten

Het is weer najaar, tijd voor onze jaarlijkse jam/honing/wijnactie ten behoeve van de vakantieweek in het Nieuw Hydepark. De planning is om de eerstvolgende vakantieweek te houden in de week van 9 tot en met 16 april 2022, mits de huidige coronapandemie dit toelaat en er geen gevaar voor de gezondheid van vakantiegangers en vrijwilligers is.

De vakantieweek, welke nu voor de 40ste keer wordt georganiseerd, is bedoeld voor mensen die moeilijk alleen met vakantie kunnen. Zij kunnen alleen of met hun partner een weekje geweldig genieten. Een grote groep vrijwilligers doet altijd zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. De kosten worden grotendeels door de deelnemers zelf betaald. Daarnaast zijn er ook kosten die de diaconie voor haar rekening neemt. We hopen dan ook een deel van die kosten te dekken met de opbrengst van deze jam/honing/wijnactie.

We hebben weer jam van uitstekende kwaliteit en heerlijke Biopharma honing. Verder zijn er diverse rode, rosé en witte wijnen te koop in verschillende soorten en prijzen.

Download hier de bestellijst

Het ingevulde formulier kunt u tot 18 oktober a.s. deponeren in de brievenbus in de hal van onze kerk.

In november worden de bestellingen bezorgd. Precies op tijd om in de gezellige decembermaand van een goed glas wijn of lekkere belegde boterham met jam of honing te genieten!

Dit is een actie van de Centrale diaconie Hervormde gemeente Epe, Regenboogkerk Epe en de Samen op weg gemeente Vaassen, bestaande uit de Hervormde kerk en de Tabernakelkerk. Tevens wordt deze jam/honing/wijnactie mede ondersteund door de Hervormde gemeente te Welsum.

U helpt ons toch ook??