Nieuws

De jaarlijkse verkoop van herfstbloemstukken wordt dit jaar gehouden op zaterdag 9 oktober van 10.30 tot 14.30 uur bij de Grote Kerk. De leden van de bloemengroepen van de Goede Herderkerk en de Grote Kerk maken weer mooie herfststukken. Behalve herfststukken zijn er oliebollen te koop.

Opbrengst is voor het ZWO-project in Kameroen

De opbrengst is bestemd voor het project van de gezamenlijke ZWO-commissies van de Goede Herderkerk, Regenboogkerk en Grote Kerk in Epe. Zij voeren dit jaar actie voor de boeren in Kameroen.

De Lutherse Broederkerk van Noord-Kameroen werkt actief mee aan de ontwikkeling van het arme West-Afrikaanse land door de boeren duurzame landbouwtechnieken te leren. Hierdoor levert de oogst meer op en door die ‘meeropbrengst’ op het juiste moment te verkopen kunnen de boeren hun gezinnen voeden en kunnen kinderen naar school. Daarnaast is er de opleiding voor predikanten en kerkelijk werkers, waarbij de voorgangers leren omgaan met de problemen waar de mensen in Noord-Kameroen mee te maken hebben, zoals de strijd tegen de armoede.

Komt u ook langs bij de kraam?

Wij hopen op goed weer en veel kopers, zodat er een mooi bedrag overgemaakt kan worden naar ons project in Kameroen.

En kom vooral op tijd, want op=op.
Tot ziens op 9 oktober!