Jeugdwerk

Goed nieuws: de EO jongerendag wordt weer gepland! Dit jaar op zaterdag 11 juni in Ahoy Rotterdam. En nog meer goed nieuws: de Happy Bus rijdt weer vanaf de Goede Herderkerk in Epe en jij kan mee! De bus vertrekt om 11u00 vanuit Epe en we zullen rond 23u00 ’s avonds weer terug zijn. Wil jij met ons meerijden in de bus? Geef je dan op!

Zelf zitplaatsen reserveren
Vanwege de maatregelen zijn er nu wel vast zitplaatsen in Ahoy. Wil je naast je vrienden zitten? Zorg dat je samen een reservering maakt op beam.eo.nl/evenement/eo-jongerendag. Zodra je ticket(s) hebt gereserveerd, wordt er een zitplaats aan jouw ticket(s) toegekend. Je kunt wel kiezen op welke tribune je wilt zitten. Op het veld zijn vrije staanplaatsen.

Leuker om met een groep bij de begeleiders zitten?
Als je graag bij de leiding die meegaat met de busreis wil zitten, dan zullen wij het kaartje voor jou reserveren. Wil je dat dan voor 1 maart aan ons laten weten? Het plan is om op tribune C te gaan zitten.

Kosten
De kosten van het ticket zijn 15 euro, deze kosten zijn voor jou. De busreis wordt door de kerken Goede Herderkerk en Regenboogkerk betaald!

Opgeven
Wil je meerijden met de Happy-bus? Geef je dan nu op! Hoe je dat kunt doen, lees je in Antenne.