Overig

Waarde gemeenteleden,

We zijn inmiddels alweer ruim een jaar aan de slag, om u wekelijks te voorzien van de nodige informatie over ’t wel en wee binnen onze kerk!

Ten tijde van corona…
We leven in een tijd, dat er helaas regelmatig van overheidswege op de rem wordt getrapt vanwege de pandemie, waardoor we de nodige kerkelijke activiteiten wederom moeten uitstellen. Mede door onze Nieuwsflits, kunnen we u daarover informeren, zowel voor onze jongeren als de “ouderen” onder ons. Heel spijtig, dat we er ook dit jaar weer mee geconfronteerd worden.

Wekelijks bijpraten over de gebeurtenissen in onze gemeenschap
Daarom zijn we blij met de Nieuwsflits, zodat we u wekelijks kunnen bijpraten, over ons “kerkelijk leven”. Dank aan alle “vaste” medewerkers, waardoor u als gemeentelid, op de hoogte wordt gebracht van het laatste kerkelijke nieuws, maar ook over het welzijn van onze gemeenteleden.

Deel uw pennenvrucht
We proberen u, maar ook jou, te enthousiasmeren om pennenvruchten met ons te delen via nieuwsflits@regenboogkerk.nl, bijv. het zichzelf voorstellen én de pen door te geven! Het voordeel van een wekelijkse Nieuwsflits is, dat het zo actueel mogelijk is….

Copy kan tot vrijdag 12 u ingeleverd worden
en vier a vijf uur later zijn onze huisdrukkers er mee bezig, zodat er zo’n veertig exemplaren bezorgd kunnen worden, bij hen die geen “moderne apparatuur” in huis hebben. De overigen ontvangen de Nieuwsflits via de mail.

We zijn blij én dankbaar dit werk te mogen doen, en hopen u nog lang wekelijks een Nieuwsflits te bezorgen. Wij wensen u gezegende kerstdagen en een hoopvol 2022 toe.

Een hartelijke groet,

De redactie van de Nieuwsflits

Wilt u ook wekelijks de nieuwsflits ontvangen? Meld u aan via nieuwsflits@regenboogkerk.nl