JeugdwerkPasen 2022

We zijn al aardig op weg naar het paasfeest. We hoorden de afgelopen zondage verschillende verhalen die ons voorbereiden op het feest dat komen gaat.

Zondag 3 april is er geen kinderdienst, wel wordt er even stil gestaan bij het verhaal van deze week. De kinderen kunnen wederom thuis, of in de kerk, luisteren naar het verhaal van deze zondag door de podcast te luisteren. Deze is te vinden via www.kindopzondag.nl/podcasts.  Misschien weer een idee om deze vooraf te downloaden en voor de kinderen oortjes mee te nemen, de podcast kan dan tijdens de preek beluisterd worden.

Volgende week zondag, 10 april, vieren we samen Palmpasen. We maken er een mooi feest van en we hopen  natuurlijk dat we jullie allemaal zien bij de kinderdienst, waar we iets heel moois gaan maken. Kan jij al raden wat het is?

Helpt u mee de slinger nog feestelijker te maken?
De slinger met afbeeldingen van het wekelijkse verhaal wordt langer en mooier. Ook op een andere plek in de kerk hangt nu een vlaggenlijn en als u goed kijkt ziet u dat er ook persoonlijke vlaggetjes tussen hangen. Helpt u mee ook deze vlaggenlijn uit te breiden?

U kunt een bijdrage leveren door bijvoorbeeld een mooie foto, een gedicht, zomaar wat woorden of bijvoorbeeld uw uitdrukking in tekening of schildering te verwerken in een driehoekig vlaggetje. Wij zorgen ervoor, dat uw creativiteit aan de vlaggenlijn in de kerk komt.

Uw uitingen vol hoop kunt u zondag inleveren in gebouw Antenne.

Laten we er samen een mooi feest van maken!
de kinderdienstleiding