Overig

Afgelopen zondag stond er, behalve het bloemstuk, nog een prachtige bos bloemen in de kerk! En die waren speciaal bestemd voor Judy en Egbert. In de afkondigingen werd er stilgestaan bij het feit, dat ze per 1 sept. stoppen met hun kosterswerk!

Tien jaar lang zorgde Judy voor de was van hand- theedoeken en tafelkleedjes en Egbert voor het afwisselende kosterswerk. Hij heeft twee rechterhanden, waardoor div. klusjes door hem geklaard werden. Bovendien heeft hij ook nog eens groene vingers, waardoor het terrein rond de kerk er altijd prima verzorgd bij lag. Samen met de overige kosters, droeg hij de verantwoordelijkheid voor het gebruik van kerk en Antenne.

In de loop der jaren waren er vele fijne, maar ook vele verdrietige bijeenkomsten, waarbij ook je aanwezigheid wordt verwacht. En als koster heb je de taak om alles in goede banen te leiden. Daar komt wel wat voor kijken. Het klaar maken van de zalen, voor de meest uiteenlopende bijeenkomsten en het schoonhouden van alle ruimtes.

Corona zette helaas een streep door al het werk wat hierdoor geruime tijd stil kwam te liggen, maar het “groene werk” kon door blijven gaan. Gelukkig is er nu steeds weer wat meer mogelijk en kan het werk weer doorgaan, maar vanaf heden dus zonder hen.

Egbert en Judy, heel, heel veel dank voor al het gedane werk en we wensen jullie alle goeds toe.