Pasen 2022

Elke dinsdagavond heeft de voedselbank een uitgifte-moment in ons kerkgebouw, waar 20-25 cliënten/gezinnen hun pakket komen ophalen. We willen graag, net als vorig jaar, deze gezinnen een hart onder de riem steken.

In de week voor Pasen, willen we voor elk gezin een verrassing met 4 cupcakes in hun voedselpakket doen. Vorig jaar hebben we dit voor het eerst gedaan en toen werd dit met blijdschap ontvangen!!

Bakt u ook mee?
Maak een gezellig verpakt pakketje met 4 cupcakes en een lieve/bemoedigende kaart erbij.
U mag deze inleveren op zondag 10 april rond kerktijd of op maandag 11 april tussen 9-11 uur in gebouw Antenne.

De voedselbank Vaassen/Epe/Heerde & omgeving zorgt dat de cupcakes de volgende dag in de pakketten terecht komt.
Wat zou het geweldig zijn als het weer zo’n groot succes wordt!!

HET RESULTAAT