JeugdwerkPasen 2022

Op 15 april a.s. (Goede Vrijdag) organiseren de jeugdouderlingen van de Grote Kerk, Goede Herderkerk en Regenboogkerk ‘Pasen Outdoor’. Het is een activiteit voor de jeugd van 12 tot 18 jaar en gaat over Pasen.

Pasen Outdoor
Met deze activiteit willen we de jeugd onderdelen van het paasverhaal laten beleven en van een andere kant belichten. De jongeren gaan in groepjes verschillende opdrachten doen, op verschillende plekken in Epe.

Loper van jassen en vesten
Eén van die plekken is het plein bij de Grote Kerk. De opdracht daar is dat de groepjes proberen een zo lang mogelijke loper te maken met jassen/vesten van omstanders. Ze moeten dus mensen op straat aanspreken om een jas te lenen voor deze loper. Het is fijn als er gemeenteleden rondlopen met bijvoorbeeld een jas over de arm die de jongeren mogen gebruiken.

Wilt u/jij ons daarbij helpen?
Kom om 16:15 uur (tot max. 17 uur) naar het plein van de Grote Kerk met een bruikbare jas of vest en help de jongeren mee. Moedig ze aan! Er zal iemand van de organisatie aanwezig zijn om de opdracht in goede banen te leiden.

Wees welkom en leuk als u/jij mee wilt doen.
De jeugdouderlingen van de Grote Kerk, Goede Herderkerk en Regenboogkerk