Activiteiten

Op donderdag 29 augustus is er een openlucht samenzangavond bij Villa Bakhuis (IJsseldijk 3) te Veessen. Tijdens deze avond is er aandacht voor de verbrande Regenboogkerk van Epe en hopen we met elkaar een collecte te houden voor alle dingen die nog gaan komen bij deze getroffen kerk.

Zwier van der Weerd (zang) en Wilbert Magré (piano) organiseren al sinds de Corona periode op verschillende locaties samenzangavonden in de openlucht. Tijdens deze goed bezochte gratis samenzangavonden is er ook altijd medewerking van wisselende solisten. Voor deze avond hebben de heren de twee zangers Pieter Baarssen en Johan Petersen ook uitgenodigd om medewerking te verlenen. Tevens is er veel ruimte voor samenzang deze avond en zijn er enkele speciale gasten.

De organisatoren Wilbert en Zwier waren erg getroffen door het nieuws over de verbrande Regenboogkerk te Epe. Met deze avond hopen ze een mooi bedrag voor de kerk te verzamelen, voor alle dingen die nog gaan komen voor de kerk.

De avond begint om 19.30 uur en is gratis te bezoeken, inloop vanaf 18.45 uur met koffie/thee.