Welkom in de Regenboogkerk!

Bent u op vakantie in Epe of omgeving en wilt u op zondag een dienst bij wonen, dan bent u van harte welkom bij ons in de Regenboogkerk aan de Dr. van Voorthuysenstraat 6. Gereformeerd van origine, maakt onze gemeente nu deel uit van de Protestantste Kerk in Nederland.

Over onze kerk en kerkdiensten
Onze ochtenddiensten beginnen om 10.00 uur. Onze voorganger is -bijna altijd- mevrouw Ds. A.M. van de Wetering (zie kerkdiensten voor het actuele rooster).

Bij de (hoofd)ingangen wordt u welkom geheten door gemeenteleden. Zij kunnen u de weg wijzen. Gastheer is onze koster dhr. C. Hassink. Heeft u nog vragen, dan kunt u hem bellen op het nummer 0578 – 613 710 (tevens het telefoonnummer van ons kerkgebouw).

We zingen in de morgendiensten uit het nieuwe Liedboek voor de Kerken en daarbij gebruiken we de beamer zodat iedereen mee kan zingen, ook zonder liedboek.

Bereikbaarheid van ons kerkgebouw
Ons kerkgebouw is bereikbaar zowel vanaf de Beekstraat, als vanaf de dr. Voorthuysenstraat (gebouw Antenne). In die laatste straat is de parkeergelegenheid ruimer, we mogen ook gebruik maken van de parkeerplaats bij de naastgelegen school. Halverwege het pad dat beide straten verbindt, vind u onze (rolstoel toegankelijke) hoofdingang. U komt dan in de hal waar we iedere zondag na de dienst samen koffie drinken. We nodig u van harte hiervoor uit en vinden het fijn met u kennis te maken of u als ‘stamgast’ opnieuw te begroeten.

Avonddiensten
Samen met de gemeente van de Goede Herderkerk houden we ook bijzondere avonddiensten iedere tweede zondag van de maand om 19.00 uur, tenzij het gelijk valt met een feestdag. Om de maand worden deze in ons kerkgebouw gehouden en in de Goede Herderkerk aan de Enkweg 2. In de maanden juli en augustus zijn er geen avonddiensten. Kijk voor een actueel overzicht van de diensten in de kerkagenda.

Kerken in coronatijd
Op onze homepagina leest u steeds de meest actuele informatie met betrekking tot de corona-maatregelen en hoe wij hiermee omgaan m.b.t. onze kerkdiensten: hoeveel mensen er aanwezig mogen zijn en of reserveren gewenst is. Sinds maart 2020 is het mogelijk om al onze diensten digitaal bij te wonen of terug te kijken via Kerk TV.

Een goede tijd in Epe gewenst en hopelijk tot ziens!