Kunst

De creatieve wereld van aquarel en acryl kenmerkt zich door kleur, vorm en lijn. Voeg deze samen en je hebt het over het Gelders Kunst Collectief. Als zij exposeren wordt het een bijzondere tentoonstelling.

Van 7 februari tot 13 april 2023 is het GKC te zien in gebouw Antenne van de Regenboogkerk te Epe.

Het Gelders Kunst Collectief is een kleine en hechte groep die met het penseel een wereld schept, die bewondering afdwingt. De 5 leden van deze groep die exposeren zijn
Pieter Dam, Dick Ponsteen, Harry Lambers, Dick de Witte en Fred van Dijk. Wekelijks komt de groep bij elkaar om, gestimuleerd door passie en creativiteit, hun bijzondere schilderijen te maken.
Schilderijen die je zo thuis aan je muur zou willen hebben hangen. Ze stralen liefde voor het penseel uit, voor kleuren en vormen. Ze nemen je mee naar de mooiste landschappen en tussen de mooiste bloemen.

De KIA-groep (Kunst In Antenne) van de Regenboogkerk organiseert het hele jaar door exposities en is blij met deze tentoonstelling. Het Gelders Kunst Collectief laat iedereen meegenieten, pak je moment om de kunstwerken te bewonderen! Gebouw Antenne is elke maandagmorgen van 09.00 tot 12.00 uur en doordeweeks elke avond van 18.30 tot 20.00 uur geopend. Wie koster Chris Hassink belt op 0578-613710 kan wellicht
een ander moment met hem afspreken.

Van harte aanbevolen, zeker omdat het Gelders Kunst Collectief niet altijd te bewonderen is!