interkerkelijk koor to you

Interkerkelijk koor 'To You'

Interkerkelijk koor To You uit Epe viert dit seizoen haar 20-jarig jubileum. In die 20 jaren is To You uitgegroeid tot een ruim 80 leden tellend gemengd koor, uit Epe en wijde omgeving. Het repertoire varieert van populaire tot licht klassieke religieuze muziek.

De wekelijkse repetitieavonden zijn in de Regenboogkerk, Beekstraat 33 te Epe o.l.v. de dirigent Henk van der Maten. De repetities beginnen om 20.00 uur en duren tot 22.00 uur, inclusief een pauze. Tijdens de eerste repetitie van de maand wordt er iets korter gerepeteerd, om zo de mogelijkheid te hebben elkaar informeel te ontmoeten, onder het genot van een drankje. Naast zingen is gezelligheid en elkaar ontmoeten voor de leden van To You erg belangrijk. Niet voor niets is het koor-motto “To You … een koor naar je hart”.

Website koor

Exspecto

Exspecto is een bijzonder koor van zo’n 30 mensen en heeft uiteenlopende muziekstijlen in haar repertoire. Het accent ligt op klassieke muziek, wat vrij uitzonderlijk is voor een koor met jonge mensen.
Het koor bestaat ruim 30 jaar, waarvan de meeste onder leiding van dirigent Wolfried Kaper en pianist Jos Mulder. Exspecto geeft avondvullende, klassieke concerten en verleent tevens medewerking aan kerkdiensten. Met regelmaat zingt Exspecto in de Regenboogkerk en ook repeteert het koor er.

Website koor
regenboogkerk exspecto