regenboogkerk kamp

Kamp

Jaarlijks organiseren wij een Regenboogkamp! Ga je met ons mee op avontuur? Wij houden je hier op de hoogte wanneer wij een nieuwe datum geprikt hebben!

Woensdagmiddagclub

regenboogkerk woensdagmiddagclub
regenboogkerk kinderoppas

Kinderoppas

Tijdens de morgendiensten is er kinderoppas voor alle kinderen van 0 – 4 jaar in één van de ruimtes in gebouw Antenne. Na de mededelingen kunt u uw kinderen ophalen en meenemen naar de kerkzaal om ze te laten delen in de zegen.

Indien u mee wilt werken aan deze oppasdienst, kunt u zich opgeven via de mail.

Kinderdienst

Iedere zondag is er tijdens de dienst een kinderdienst voor de kinderen van groep 1 tm 8 van de basisschool. De kinderen worden tijdens de dienst naar voren geroepen door de predikant en gaan na een kort praatje met de leiding van de kinderdienst mee naar een andere ruimte. Onder het naspel van het lied dat na de preek wordt gezongen, komen ze weer terug in de kerk. Indien er vragen zijn of u mee wilt werken, kunt u zich opgeven via de mail.

regenboogkerk kinderdienst